استاندار يزد  با اهداء لوح تقدير از خدمات روابط عمومي استانداري در همكاري سازنده و صميمانه با اصحاب رسانه و جرايد استان تجليل كرد

یزدفردا "به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،مشاور استاندار و رئيس روابط عمومي استانداري يزد با اشاره به برنامه هاي جديد روابط عمومي استانداري به منظور تسهيل در حوزه هاي اطلاع رساني استان از حمايتهاي استاندار و همراهي اصحاب رسانه و جرايد در انعكاس دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي قدرداني كرد.
 سيد عبدالمجيد قائم محمدي در گفتگو با خبرنگار استانداري با اشاره به ابتكار جديد روابط عمومي در برگزاري سفرهاي شهرستاني به همراه خبرنگاران گفت: تلاش مي شود تا خبرنگاران در اين سفرها ضمن بازديد از پروژه هاي مهم در دست اجراي شهرستانها و آگاهي از ميزان پيشرفت و نيازهاي هر طرح، با حضور در نشست مطبوعاتي فرماندار از نزديك در جريان مسائل جاري هر شهرستان قرار گيرند. وي افزود: برگزاري اين سفرها مي تواند در برقراري تعامل و ارتباط بيشتر بين خبرنگاران استان نيز سودمند باشد و زمينه ارتباط صميمانه تر اين قشر خدوم و زحمتكش را فراهم آورد. رئيس روابط عمومي استانداري يزد بازديد از دفتر نشريات محلي و تجليل از خدمات خبرنگاران هر شهرستان را در كنار بازديد از قابليتها و جاذبه هاي طبيعي و گردشگري از ديگر برنامه هاي اين سفرها برشمرد.
مشاور استاندار يزد با اشاره به سفرهاي صورت گرفته به شهرستان خاتم و تفت اظهار داشت: بر اساس برنامه ريزي صورت گرفته، سفر به ساير شهرستانهاي استان نيز پس از اعلام آمادگي فرمانداران انجام خواهد شد. وي ابراز اميدواري كرد فرمانداران بتوانند از فرصت فراهم شده براي معرفي و ارائه هر چه بيشتر خدمات عظيم دولت اسلامي در جاي جاي استان دارالعباده يزد نهايت استفاده را ببرند.
قائم محمدي در ادامه با اشاره به نامه تقدير آميز قريب به اتفاق نشريات و رسانه هاي استان از خدمات روابط عمومي استانداري در دوره جديد اظهار داشت: آنچه مسلم است اگر تاكنون اقدام خوب و سازنده اي در حوزه مطبوعاتي و رسانه اي استان صورت گرفته در سايه لطف و عنايت خداوند متعال و پس از آن حمايت هاي مشفقانه استاندار مي باشد. وي با اشاره به علاقه مندي استاندار يزد به حوزه اطلاع رساني سازنده و شفاف گفت: استاندار يزد تاكنون بيشترين همكاري را با روابط عمومي استانداري داشته است و اگر امروز شاهد توفيقاتي در اين زمينه هستيم همگي ناشي از همين حمايتها و رهنمودهاي انديشمندانه است.
رئيس روابط عمومي استانداري يزد با اشاره به همكاري و تعامل سازنده مطبوعات و رسانه هاي استان با روابط عمومي از آن به عنوان عامل ديگر موفقيت استان در حوزه اطلاع رساني ياد كرد و ادامه داد: اگر تعامل و همكاري قشر خدوم خبرنگار با مسئولان استان نبود هرگز شاهد اين موفقيت ها نبوديم. قائم محمدي بار ديگر از خدمات و تلاشهاي شبانه روزي و بي وقفه خبرنگاران استان قدرداني كرد و آن را نشانه اي از وجود عزمي راسخ براي ارائه دستاوردها و اقدامات ارزشمند نظام مقدس جمهوري در اين قشر فرهيخته ارزيابي كرد. وي ابراز اميدواري كرد اين تعامل و همكاري همچنان تداوم يابد.
شايان ذكر است چندي قبل جمعي كثير از اصحاب رسانه و مطبوعات استان يزد در نامه اي خطاب به استاندار از همدلي، همراهي و تعامل خوب و ارزشمند روابط عمومي استانداري با رسانه هاي استان تجليل كرده بودند.
در همين رابطه، استاندار يزد نيز با اهداء لوح تقدير از خدمات روابط عمومي استانداري در همكاري سازنده و صميمانه با اصحاب رسانه و جرايد استان تجليل كرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا